The Warrior Within
The Warrior Within
Animci

 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Men
 
Sands of time
 
Warrior Within
 
Two trones
 
Lehetsgek

Lass az oldal? Frissts 

 
Animci

 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Prince
 
Milyen az oldal
mijen az oldal?

kirly
j
rosz
borzaszt
ennl rosszab nem is lehetne
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Kaileena
 
Assassin's Creed

 

 

 
Vgigjtszs

Egy lny fekszik gyban. Egy katona fut az esben, a sr nvnyzetben. A lny felriad. Egy sereg ll a domb oldalban egy vrost figyel, rohamra kszen. sz szakllas, hrihorgas, regember lesbl ledfi a kapuban posztol katont. A sereg vrakozik egy jelre a domboldalon. A palotbl egy rakta tr fel a magasba, megadva a jelet a sereg tmadsra. Lezdul a sereg, harcba bocstkozva a vdkkel. Hsnk lovon, vgtat a harc kzepbe. Apja az rul nagyvezrt krdezi. Hsnk tovbb lovagol a kaput dnget katonkhoz. A kkapu beomlik, hsnk elrugaszkodik lovrl, mg bejut a sziklk alatt. A herceg a porban fekszik.

Induljunk el a katonk fel, htha tudunk nekik segteni. Sajnos egy gygoly beljkcsapdik, s mindenki meghal. Tereljk figyelmnket a romok fel. Msszunk fel r. Fent egy nagy szakadk van elttnk. Vagy ugrssal, vagy falon futva jussunk t a mlysg felett. Induljunk el jobbra. Fussunk fel a falra. Fent kapaszkodjunk fel. Induljunk elre. Nem jutunk sokat elre, egy gygoly egy faldarabot kiszakt. Ugorjunk t. Itt jobbra a falon futva jussunk t. Menjnk be az ajtn. Verjk szt a padot. Kint egy katont tallunk akit, simn el tudunk intzni. Msszunk fel a ltrn, s vgezznk a fenti katonkkal is. (Tudjtok, felfutni rajta, s htulrl agyoncsapni!) :-) Menjnk be a szobba. Itt tallunk egy vizes medenct. A vzbl kortyolva feltlthetjk energinkat. Verjk szt a padot. Menjnk ki. Egy vide megmutatja lenti ellensgeinket. Jussunk le, s vgezznk velk. Ha srltnk volna, msszunk fel a medenchez. Fussunk be az ajtn, s tovbb. Amint kirtnk a szabadba, sztrobban a kinti deszkahd. Falon futva jussunk t a deszkkon. Msszunk fel a ltrn. Fent ellensgek, s egy medence vr rnk. Tegyk dolgunkat. Szemben a falnl - a fejnl - ugorjunk fel a prknyra. Oldalazzunk balra. Ahol kell fggeszkedve, araszoljunk. Haladjunk vgig. Ahol kell ott egy szintet, essnk le. ('C' gomb "PC") A fali lyukon menjnk be. Persze itt is ellensg fogad minket. Vgezznk velk. Van egy falikt is, ha szksgnk lenne r. Most kvetkezik az gyessgi rsz kezdete. Annl az oszlopnl, ami teljesen p, fussunk fel a falon, s fent ugorjunk egyet htra. Ha gyesek voltunk, az oszlopon talljuk magunkat. Forogjunk az erklynek httal, s ugorjunk r. Induljunk elre az ajt fel.

Vgre menthetnk! (2%) - The Maharajah's Treasure Vaults

Induljunk elre. Fussunk a falon. A kvetkez rsznl annyival bonyoldik, hogy a vgn, mg ugranunk is kell. Kapaszkodjunk fel. Fussunk elre a falon. A kvetkez rsznl tl magasan van a fal teteje. Fussunk a szemkzti falon fel, s a lendlet vgn ugorjunk htra. Ha gyesek voltunk a magas rsz tetejn vagyunk. Menjnk ki az ajtn. Egy videban ltunk egy trt, s az elttnk lv termet. Termszetesen a tr a clunk, gy is olyan jl nz ki. :-) Fussunk elre a fal oldalban. Tovbb ugyangy, de a vgn ugorjunk egyet. Fussunk fel a falon. Fent elre a fal mentn, lent ugyangy tegynk. Menjnk ki az ajtn. Els oszlopos csapdnkkal szembeslnk. Msszunk le, s kerljk el az oszlopokkal val rintkezst. Fussunk elre a fal mellett. Cl, hogy elkapjuk a kis peremet. Haladjunk jobbra, s ugorjunk t a tloldali falra. (Jobbra + Ugrs) A prkny vgn ugorjunk vissza a msik falhoz. Kerljk el a pengs oszlopokat. Fussunk a bal oldali fal mellett, s a vgn ugorjunk egyet. Menjnk ki a szabadba. A kvetkez fggleges falnl, el kell jutnunk a bal oldali oszlopig. Msszunk le ktszer, utna balra, fel, balra, fel, le, balra, le, balra, fel, balra, le. Itt is vagyunk az oszlopnl. Ugorjunk r. Forogjunk rajta, hogy a msik oszlop httal legyen neknk. Az oszlopok segtsgvel, jussunk le a talajra. Menjnk fel a lpcsn. Fussunk fel ktszer a szoborra. A kznl az ujjakkal szemben fussunk fel a szoborra, a tetejn ugorjunk htra. A gyertyknl fel. A szobor vlln llva, egy magas krtt lthatunk magunk felett. Ugrsokkal tudunk feljutni rajta.

Fent szerezzk meg a trt. Mikor felvesszk, fentrl a plafon leszakad. A tr ereje abban rejlik, hogy visszaprgeti az idt, ekkor hsnk htraugrik, s elerli a leoml veszlyt. j srga gmbk jelennek meg letenergink alatt. Ahny homokszn gmbnk van, annyiszor tudjuk visszaprgetni az idt. ('R' gomb "PC") Visszaprgetni nem a vgtelensgig tudjuk, csak addig, mg fent a krv el nem fogy. (Max. 10 msodperc.)

Ugorjunk be az ajtn. Bent a padl leomlik. Fussunk a fal mellett, s a vgn ugorjunk. Haladjunk tovbb ugyangy. Ha leesnnk, hasznljuk j id-visszaprgetsi lehetsgnket. Fent kerljk el a pengs oszlopokat. Msszunk le, s itt is kerljk ki az oszlopokat. A folyos vgn msszunk fel, s ki az erklyre.

Hsnk leugrik az erklyrl, s megmutatja apjnak j trt. A gonosz nagyvezr persze el akarja venni tle, de hsnk apja nem engedi. Katonk vontatjk ki a mgikus homokrt. Egy lny figyeli mindezt az erklyrl. Vesztre figyelmetlenl, mert elkapjk. Utazik vissza a sereg friss zskmnyval. Kincsekkel, rabszolgankkel, s a homokrval. A sereg vezetje mutatja zskmnyt, a szultnnak. A homokra nagyon megtetszik neki, kvncsi r, hogyan tudn hasznostani. Fgonoszunk elrulja a titkot, a nlunk lv tr a megolds. Kis tanakods utn hsnk belehelyezi a trt a homokra foglalatba. A rabszolgan tiltakozik, biztos tudja mi lesz a kvetkezmny. Ezutn elszabadul a pokol. A palota omladozik, a katonk vrengz homokszrnyekk vlnak. Menekl, ki merre lt, a terem ajtaja bezrul, magunkra maradunk a homokszrnyekkel.

Ms prda hinyban rnk rontanak a homokszrnyek. Egyesvel kldjk ket a padlra. Sajnos ettl mg nem mlnak ki, csak ha belevgjuk trnket. ('E' gomb "PC") Egy ideig ellesznk velk, de ne aggdjunk legyzsi nehzsgk folyamatosan n a jtk elrehaladtval. L A terem msik vgn van kt medence, ott feltlthetjk letenerginkat. Miutn vgeztnk az utols ellenfllel is, egy fnyoszlop jelenik meg. Ezeknl az oszlopoknl lehet menteni a jtk sorn.

Vgre menthetnk! (5%) - "You Have Unleashed The Sand of Time"

Htul igyunk a medencbl, ha szksges. Induljunk el a kapu fel. A rcs jobb oldaln tjutunk. Fussunk fel a lpcsn. Egy lny menekl ellnk, volt, aki ellenezte a trbehelyezst. Fussunk utna, de sajnos egy omls elllja utunkat. Menjnk be az ajtn. Fussunk a falnl elre, a lpcsnl essnk le. Menjnk le a lpcsn. A lpcs vgn talljuk az els fnyes gmbt. Tltsk fel trnket. 1. (8/1). ('E' gomb "PC") Innen jobbra van egy oszlopos rsz. Fussunk fel a falra, a vgn ugorjunk htra. A rudakon forogva, s ugorva jussunk keresztl, s kapjuk el a falon lv prknyt. A falon futva jussunk elre. Ugyangy tovbb, de a vgn ugorjunk a rdra. Prgs, ugrs, s mris a folyosn vagyunk. Ki az ajtn. Msszunk fel a kveken. A fnynl, pedig tltsk fel trnket. 2. (8/2). Msszunk le, s elre a folyosn. Ismt megltjuk a lnyt, de most sem rjk utol. A rudakat hasznlva balra jussunk t a mlysg felett. Ha szksgnk van energira, igyunk a ktbl. Menjnk be az ajtn. Falon futva jussunk el az els rdhoz. Jussunk t a rudakon a tloldalra. Falon fussunk el a fenti rdhoz. Kapaszkodjunk le a rudakon a talajra. ('C' gomb "PC") Itt mr vrnak rnk ellenfeleink. Ne okozzunk nekik csaldst, s vgezznk velk. Az gy bal oldalnl, az oszlopoknl lv falon fussunk fel, s ugorjunk htra, gy elkapva a rudat. Forduljunk a fal fel. Forogjunk, ugorjunk, s amikor elrjk a falat, ugorjunk ismt. Ekkor a fenti rdra kapaszkodunk fel. Forduljunk meg, forgs, ugrs, mris a prknyon vagyunk. Msszunk be a lyukon. Ha kell, igyunk a ktbl, vgl lljunk bele a fnyoszlopba.

Vgre menthetnk! (7%) - "Had I Really Seen Her?"

Fussunk tovbb. A msik folyosn, tltsk fel trnket. 3. (8/3). A folyos msik vgnl, msszunk fel a kis kre, onnan ugorjunk htra a rdra. Araszoljunk jobbra. Forgs, ugrs, mris fent talljuk magunkat a leomlott szikla tetejn. Menjnk elre, s msszunk le. Msszunk be a bal oldali lyukon.

Sejtelmes zent hallunk. Fussunk vgig a folyosn, a fggnyk mentn. A kvetkez teremnl, a fgghidakon fussunk kzpre. Hsnk szomjt oltja, a ktbl. Szeme elhomlyosul, elveszti eszmlett. Nemsokra ott talljuk magunkat, ahol bemsztunk a lyukon, de mr a lyuknak hlt helye. Megfigyelhetjk energink pr centivel nvekedett. Megtalltuk kalandunk sorn az els titkos helyet. (7/1)

Msszunk le a kveknl. Ugorjuk t a szakadkot. Tltsk fel trnket. 4. (8/4). Msszunk le a lyukon, ahol az elbb tugortunk. Fussunk tovbb.

Elkapja keznket a lny, aki utn futottunk. Kri a trt, de mi jl nem adjuk t neki. risi bogarak tmadnak rnk, erre a lny egy rsen tvozik.

Vgezznk a bogarakkal. Ha srltnk volna, igyunk vizet. Fussunk tovbb. A bal oldali ajtnl, htul tltsk fel a trt. 5. (8/5). Ki a folyosra, s tovbb a szemkzti ajtn. Clunk lejutni a terem aljra. Ugorjunk elre, s ki az ajtn.

Madarakat ltunk akik, elraboljk bajunk okozjt, a homokrt.

Falon futva, jussunk t a tloldalra. Msszunk fel az oszlopra. Ugrljunk az oszlopokon a fali prknyig. Ott ugorjunk a falra, s ereszkedjnk le. Falon fussunk elre, s az oszlopnl ugorjunk. Ekkor tugrunk az oszlopra. Cssszunk le. Vgezznk a bogarakkal. Tltsk fel a trt. 6. (8/6). Falon fussunk elre, s ugorjunk r az oszlopra. Ugrljunk vgig az oszlopokon. Fel a kveken. Fent fussunk fel a falon, s ugrs htra. Jussunk t a rudak segtsgvel a folyosra. Fent ugorjunk az oszlopokhoz, s tltsk fel a trt. 7. (8/7). Msszunk fel az oszlopra, s ugrljunk vgig rajtuk. A prknynl msszunk le a falon. Lent vgezznk a bogarakkal. A lncos rudakon jussunk t. Vgezznk a bogarakkal. Az omladknl, ugorjunk a kzeli oszlopvgre, s cssszunk le. Lent kt kutat is tallunk, gondolom nem is kell mondani homokszrnyek vrnak rnk. Vgezznk az sszes ellensggel. Tltsk fel trnket. 8 (8/8). Ha mindegyik fnyes fehr gmbt eltntettk, akkor most egy j srga gmb jelenik meg a trn. Most egyel tbb lehetsgnk lesz az idt visszatekerni. Ha szksges igyunk az egyik ktbl. lljunk bele a fnyoszlopba.

Vgre menthetnk! (10%) - A Secret Passage

A jobb oldali szekrnyt elhzva megtalljuk a tovbbvezet utat. Fussunk le a lpcsn. A leszakadt rsznl fussunk a bal oldali falon le, a vgn ugorjunk. Tltsk fel a trt. 9. (8/1). Lpjnk a padlkapcsolra. Menjnk be a kinylt ajtn. Induljunk el a hd fel. Sajnos egy omls leszaktja a hidat. Szemben a falon balra futva jussunk t, a vgn, pedig ugorjunk egyet. Mris tjutottunk a hdon. Itt tallunk egy msik kapcsolt a padln, de csak akkor mkdik, ha rllunk. Amint lelpnk rla, megsznik a hatsa. Szerencsre tallunk itt egy dobozt, amit toljunk a kapcsolra. Ezutn mr t tudunk menni az ajtn. A kvetkez teremben egy falikapcsolt tallunk, amit ha kihzunk egy hd, bjik el, amin kzpre tudunk jutni. Sajnos tl rvid ideig tart a kapcsol hatsa, s mg ehhez jn a jtk nehzkes irnytsa. :-( Azrt nem lehetetlen tjutni a hdon. A kvetkez feladat segteni a katonnak, hogy ki tudjuk nyitni a tovbbvezet ajtt. Cl a fenti fogaskerekes rszhez feljuttatni a megfelel ngy fnyes rudat. A szerkezeten ktfle tekerhet kapcsolt tallunk. Az egyik forgatja a szerkezetet, mg a msik felemeli azt. Falbl gy tudjuk kiemelni a rudakat, ha rllunk a vilgt jelre. Azrt annyira nem knny a rudakat kivenni, mert csak bizonyos sorrendben lehet ket kiemelni. Elszr lpjnk r a teliholdat jell lapra. Ekkor a rd a szerkezetbe csszik. Forgassuk el a kereket. Emeljk fel egy szintet, s forgassuk tkzsig a kereket. Slyesszk le. Lpjnk r a vkonyholdas jelre. A msodik rd is becsszik a szerkezetbe. Emeljk fel a szerkezetet. Forgassuk el ktszer, emeljk fel ktszer. Lpjnk r a kettosztott jelre. Megvan a harmadik rd is, mr csak egy van htra. Forgassuk el egyszer jobbra. Slyesszk le. Lpjnk az utols jelre. Mr megvan az sszes fnyes rd, mr csak a helykre kell vinnnk ket. Emeljk fel a szerkezetet egyszer. Forgassuk el balra, s emeljk fel. Ha mindent jl csinltunk az sszes rd a helyre kerlt, s egy hdon tovbb tudunk jutni. Fussunk t a hdon, s msszunk fel a baloldalon, lv ltrn. Fent ugorjunk a kapcsolra.

Fny nti el a rudakat, a fogaskerekek, kinyitjk az ajtt. A katona, akinek segtettnk tvltozik homokszrny, leugrik a ltra aljra, s vr rnk.

Msszunk le a ltrn, s vgezznk mindkt homokszrnnyel.

Vgre menthetnk! (12%) - The Palace's defense System

Jussunk t a csapdkon. Megtalltuk a kvetkez idzras kapcsolt. Rviden ltjuk, merre kell mennnk, s az ajtt ahol, ki kell jutnunk. Jussunk t a csapdkon, s ki a nyitott ajtn. Kint ellensget, s egy kutat tallunk. Vgezznk velk, ha szksges igyunk. Miutn vgeztnk velk, egy fnyoszlop jelenik meg.

Vgre menthetnk! (14%) - A Booby-Trapped Courtyard

Tltsk fel trnket a sarokban eldugott fnynl. 10. (8/2). Az egyik falon fent, van egy idzras kapcsol. Fussunk fel a falon, s fent ugorjunk htra. Fussunk a kzpen felemelkedett oszlopra fel. s a tetejn ugorjunk fel a rdra. Forgs, ugrs, s fent is vagyunk az oszlopok tetejn. Nekifutsbl ugorjunk t a folyosra. Jttnkre, egy pengs csapda kezd el forogni. Bukfencezve jussunk t rajta. Falon futva jussunk t a mlysgen, a vgn ugorjunk egyet. Kerljk el a kvetkez csapdkat is. A folyos vgn a kapcsolnl fussunk fel a falra, s ugorjunk htra. A rdon forogjunk, s ugorjunk be az ajtn. A kvetkez teremnl falon fussunk elre, s ugorjunk r a ltrra. Msszunk fel a ltrn. Falon futva haladjunk elre. Ugorjunk t a kvetkez folyosra. Tltsk fel trnket. 11. (8/3).

A jobb oldalon lv sziklra mszunk fel, s ugorjunk balra. Msszunk be a lyukon, s le. Kvessk a fggnyket, majd a fgghidat a kzpen lv ktig. Megtalltuk a msodik titkos helyet. (7/2)

Visszatrve, a rudakon jussunk t a tloldalra. A falnl kapaszkodjunk a folyosval szemkzt, s ugorjunk htra. Falon futva kerljk el a krfrszeket, majd ugorjunk egyet. Kapaszkodjunk fel, araszoljunk jobbra, s ugorjunk a rdra. Forduljunk a rdon az ajt fel, majd forgs, ugrs. Itt is falon futva kerljk el a krfrszeket. Most ktszer kell ezt vgrehajtanunk. A msodiknl, mr a vgn ugorjunk egyet. Ha szksges az ajt mellett egy kutat tallunk. Fussunk el az ajt eltt, s jobbra falon futva kerljk el a krfrszt. Az itt lv padln lv kapcsol idzras az elbbi ajtt nyitja ki. A krfrszt elkerlve jussunk vissza, s be az ajtn. Ismt egy idzras kapcsolt ltunk. :-( Hzzuk ki teljesen. Kezdjk meg a csapdakerlst, s be az ajtn.

A lnyt ltjuk lent csatzni a homokszrnysereggel. Hsnk lefut, segteni neki.

A nagy kk fzombit ( lenne az talakul apnk) kerljk el, csak a tbbiekkel foglalkozzunk. Azrt vigyzzunk a Nagy Kkre, veszlyes. Ha a lny segtsgrt killt, ne hagyjuk magra, mert, ha elvrzik vge a jtknak. Clravezet taktika, a vdekezs, dfs, fagyaszts, kaszabols. A pirosakon fel tudunk futni, s gy padlra kldeni ket, de a kkek ellen ez mr nem j taktika. Ez a terem mr ismers szmunkra, els harcunkat is itt vvtuk meg. Htul kt medenct tallunk, de sok idnk nincs ivsra. Miutn mr csak a Nagy Kk ll egyedl, fussunk fel r, s htulrl kaszaboljuk. Jprszor el kell ismtelnnk, de hamarosan a fldn fog fekdni. Ne halogassuk, s vgjuk bele trnket, gy vgrvnyesen eltntetjk letnkbl emlkt.

Vgre menthetnk! (17%) - Death of A Sand King

Hsnk a fldn fekszik tre tle karnyjtsnyira. A lny szreveszi a trt, s felje lp. Hsnk ezt szreveszi, s visszaszerzi trt. A lny bemutatkozik, Farrah, a maharadzsa lnya. Elmondja, csak kzsen kpesek megszntetni ezt a rmlmot, s felvenni a harcot a gonosz ellen, gy visszahozva az let normlis folyst letkbe.

Igyunk a ktbl, s fussunk a lny utn. Falon futva jussunk le a homokszrnyekhez. Ne gondolkozzunk sokat, s vgezznk velk. A virgos medencnl ihatunk vizet, feltltve letenerginkat. A lpcsnl tltsk fel trnket. 12. (8/4).

Vgre menthetnk! (19%) - "I'll Try to Find A Way In"

Fussunk fel a lpcsn, tovbb az ajt eltt el. Farah itt fog rnk vrni, hogy kinyissuk neki a kaput. Balra a prkny vgig leomlik, nem is kell mondanom, arra kell mennnk. Falon futva jussunk elre. Vgl essnk le a zld szn tetre, a sarkon. Falon futva haladjunk elre. A zszlknl forgs, ugrs, a vgn le a zld tetre. Lent vissza falon futva a sttebb tetre. Innen tovbb az ajthoz. Forgassuk krbe a kart, amg ki nem nylik a lenti kapu. ssk szt a hordkat, s kapaszkodjunk le. Vgezznk az sszes homokszrnnyel. A leomlott hd vgben tltsk fel trnket. 13. (8/5). lljunk bele a fnyoszlopba.

Vgre menthetnk! (21%) - Climbing The Tower

Msszunk fel a khalomra. Innen fel a falra. Induljunk el jobbra. Amikor a rd velnk prhuzamos, ugorjunk r. A rudakon, nha a falak segtsgvel, jussunk fel a ltrhoz. Induljunk el balra vatosan elkerlve a krfrszt. Fussunk be a fggnyknl.

Itt talljuk a harmadik titkos helyet. (7/3).

Fussunk vissza. Msszunk fel a ltrn. Fent induljunk el jobbra. Fussunk vgig a falon. Az egyik ilyen futsnl megnyomjuk a fali srga kapcsolt. Tovbb jobbra, elkerlve a krfrszeket. Fussunk be a mg nyitott ajtn. Kerljk el a lenti pengket. Fussunk le a lpcsn, s lljunk r a srga jelre.

Farah most mr t tud jnni a kinyitott ajtn.

Fussunk fel a lpcsn.

Farah tkszik a rsen, s kinyitja neknk a kaput.

Fussunk t a kapun, s tovbb elre.

A kp tkszik a termen, megmutatja, merre kell mennnk.

Fussunk le a lpcsn, a kapcsolnl ugorjunk. Erre lehzzuk a kapcsolt. Kerljk el a tsks csapdt, s fussunk fel a rmpn. Az idztett kapcsolt hzzuk ki. A folyos folytatsa csapdk tmkelegt rejti. Jussunk t rajtuk, s ki a leereszked ajtn. Menjnk vissza a lnyhoz. Fussunk tovbb le a rmpn. Kerljk el a csapdt, s haladjunk tovbb fel a rmpra. Fent hzzuk meg a kapcsolt.

A terem trendezdik, s a lny tovbbjut. is lehz egy kapcsolt, ami szintn trendezi a termet.

Fussunk le, s hzzuk meg a kapcsolt.

A terem trendezdik, s a lny tovbbjut. is lehz egy kapcsolt, ami szintn trendezi a termet.

Fussunk le, s hzzuk meg a kapcsolt.

A terem trendezdik, s a lny tovbbjut. is lehz egy kapcsolt, ami szintn trendezi a termet.

Fussunk le, s hzzuk meg az utols kapcsolt is.

A terem trendezdik, s a lny tovbbjut. Homokszrnyeket lt lent, gy elkezdi ket nyilazni.

Menjnk le Farah-hoz. Kapaszkodjunk le a talajra. Vgezznk ellenfeleinkkel. Az ajt oldalnl kt oldalt vizet tallunk. Fent az egyik dobozhalom tetejn tltsk fel trnket. 14. (8/6). Kt fehr jelet ltunk a talajon. Olyan kapcsolk, amik akkor aktvak, ha rajta van valami. A lnytl balra az egyik halom tetejrl, toljuk le a dobozt. Vonszoljuk a ldt a kzelebbi jelre. A msik oldalon, a lenti ldt vonszoljuk a msik jelre. Ekkor kt llvny emelkedik fel. Jussunk fel Farah-hoz.

Vgre menthetnk! (24%) - The Warehouse

Msszunk fel az llvnyra, s ugorjunk a jelre. A kinti kapu kinylt, de idzras, gy sietnnk kell, hogy tjussunk rajta. Farah persze mr rg a kapu tloldaln van. Kvessk a folyost, s kerljk el a csapdkat. Hamarosan kirnk a szabadba. Fussunk le a lpcsn. Jobbra tltsk fel trnket. 15. (8/7). Fussunk a madrhz fel. Nemsokra pr kalapcsos jelenik meg. Vgezznk velk.

Vgre menthetnk! (28%) - The Sultan's Zoo

Kapaszkodjunk fel a fra. Msszunk fel a fra. A fa koronjnl, ugorjunk a magas rszhez. Innen kicsit le. A nagy fa jobb ga gyans szmunkra. Ugorjunk oda. Forgs, ugrs, s a kapu tetejn talljuk magunkat. Msszunk le. Lpjnk a srga jelre.

A kapu felnylik, Farah tjn.

Fussunk elre. Nemsokra keselyk tmadnak rnk. Vgezznk velk. (Folyamatosan vdekezznk. Amikor visszapattan rlunk a madr, akkor menjnk ellentmadsba.) A barlangba hzzuk el a dobozt a fal melll.

Farah bemszik a rsen, s a szomszdos ketrecben rlp a lejre. Ez nyitja ki a madrhz ajtajt.

Fussunk a madrketrechez.

A kamera krbemutatja a madrketrecet.

Rudak, pallk, ltra segtsgvel jussunk fel. Ugorjunk t a fhoz. Jussunk fel a fa gra. Forgs, ugrs, s feljutunk a ketrec tetejre. Addig tekerjk a kart, amg lent a kapu ki nem nylik. Ugorjunk a fnyhez.

Vgre menthetnk! (28%) - A Top A Bird Cage

Jussunk le a kapuhoz. Jobbra a fali kapcsolra fussunk fel.

Egy ltra bjik el a falbl, amin Farah fel is mszik.

Fussunk be a kapun, s kvessk a barlangot. Vgezznk a bogarakkal. Msszunk fel a hordkhoz. ssk szt ket. Induljunk el balra a falon, a jelnl ugorjunk, a kapcsolra. Engedjk el, s menjnk be az ajtn. Hzzuk el a dobozt.

Farah t kszik a rsen.

Tltsk fel trnket. 16. (8/8). j tartllyal bvlt trnk. Menjnk ki, s fussunk le a barlangban. ssk szt a hordt a kapcsolnl. Hzzuk ki a kapcsolt. Kerljk el a csapdkat, s jussunk t a lecsukd ajt alatt. Ugorjunk t a hdon.

Vgre menthetnk! (33%) - Cliffs And Waterfall

Fussunk vissza Farah-hoz. Tovbb a falon futva balra. Msszunk fel a fra. Fent a koronnl, ugorjunk t a msik fra. Ennek a tetejrl, pedig a prknyra. Vdekezve, gyzzk le mindkt keselyt. Induljunk el jobbra. Kapaszkodjunk a prknynl, a fa fel. Ugorjunk a fra, s cssszunk le. Tltsk fel trnket. 17. (8/1). Falon futva jussunk a kvetkez fhoz. Msszunk fel r. A lombkoronrl, ugorjunk a msik fra. Msszunk fel. Fent ugorjunk a vzesshez. Vdekezve gyzzk le a keselyket. Ha szksges igyunk a vzbl. Menjnk a prknyhoz, s oldalazzunk jobbra. Msszunk le. Ugrljunk t a hdon. Addig forgassuk a kart, mg az ajt ki nem nylik. Ugorjunk r a fra. Az aljrl a msik fra. Ennek az aljrl, pedig a talajra ugorjunk. Falon futva jussunk a kapuhoz. Farah mr itt vr minket. Fussunk be. Kzs ervel vgezznk a bogarakkal. Fussunk tovbb a folyosn. Gyzzk le a rnk tmad bogarakat. Ha szksges itt ihatunk is. Haladjunk tovbb. Hamarosan egy beomlott falhoz rnk. Msszunk be. Itt vgezznk az sszes homokszrnnyel.

Vgre menthetnk! (33%) - The Baths

Fussunk fel a lpcsn. Az ajt eltti jelre toljuk r a vzt.

Farah bekszik a rsen, s bent megnyomja az ajtt, nyit kapcsolt.

Menjnk be. Jussunk le a leng csapdkat elkerlve a talajra. Innen ugorjunk a rdra. Forgs, ugrs, a kvetkez rdra. Itt ugyanolyan rszt tallunk, ahol az elbb lejttnk. Itt szkellve jussunk fel. Kerljk el a gerendt, s fussunk ki.

Ahova kijutottunk tele van homokszrnnyel. Farah fentrl nyilazva segt neknk. (s jl htbal nha. :-( )

Vgezznk az sszes ellenfllel. Tbb helyen is tudunk inni, ha szksgnk lesz r. Mg ne mentsnk! Toljuk a szobrot a fali jelre. lljunk r a ments eltti srga jelre. Ha lelpnk rla, Farah rll helyettnk. Most a szkkt jobb oldalnl lv lejre fussunk fel. Induljunk el jobbra, s be a nyitott ajtn. A leghts szobban forgassuk el a kereket, mg a vz le nem folyik. Kifel, tltsk fel trnket. 18. (8/2). Fussunk r a srga jelre, gy ki tudunk jutni az ajtn. Mivel kint lefolyt a vz, keressk meg a lenti dobozt, ami eltt van egy kis faajt. A falon ltunk egy prknyt, ahova fussunk fel. Ugorjunk a rdra. A rdrl az oszlopra. Az oszloprl a kvetkez oszlopra. Innen a rdra. Araszoljunk balra. A rudak segtsgvel, ugorjunk a kapcsolra.

A lda eltti kis faajt flig felemelkedik.

Ugorjunk le a talajra. A terem msik oldalban van egy hasonl prkny, mint ahova az elbb felfutottunk. Jussunk fel a prknyra. Ugorjunk vgig a rudakon, s az oszlopokon. Vgl eljutunk a msik kapcsolhoz.

Amint lehztuk, a kis ajt teljesen felemelkedik.

Menjnk oda a dobozhoz, s toljuk be az ajtn.

A doboz lesett egy szinttel lejjebb.

Hagyjuk el a termet ott ahol bejttnk. Kerljk el a csapdkat. A tloldalon, toljuk a dobozt le a vzessen. Ha szksges igyunk. Lent a dobozt toljuk a ltra al.

Vgre menthetnk! (33%) - Above The Baths

Msszunk fel a ltrra, s tltsk fel trnket. 19. (8/3). t a falon. Oldalazzunk a deszkkig. Ahol a rcs hinyos, menjnk t. Araszoljunk balra. Ugorjunk az oszlopra, onnan a prknyra. Most jussunk teljesen jobbra. Itt szksges lent, s fent is kapaszkodni. Ugorjunk a rdra. Onnan tovbb a deszkkra. Falon fussunk elre. A kvetkez rsznl is tegynk ugyangy. Jussunk t a rudakon a tloldalra. ssk szt a hordt. Kerljk el a csapdkat. Siessnk, mert az ajt idzras. A kvetkez teremnl homokszrnyek vrnak rnk. Vgezznk velk.

Vgre menthetnk! (33%) - "There's Something Glowing Up There"

Fussunk fel a lpcsn. Toljuk a szekrnyt a rd al. Kapaszkodjunk fel a rdra. Ugorjunk az oszlopra. Ugrljunk vgig az oszlopokon, majd vgl a rdra. Ugorjunk a talajra. Tltsk fel trnket. 20. (8/4). Htul fussunk a falon, a kardhoz.

A herceg suhint a karddal prat, prblgatva azt.

Fussunk vissza. Verjk szt az ajtt. Kvessk lefel a lpcsket. Jobb oldalon verjk szt a falat.

Fussunk be, s kvessk a fggnyket. Itt talljuk a negyedik titkos helyet. (7/4)

Fussunk tovbb lefel, a vgn verjk szt a kaput.

Vgre menthetnk! (33%) - "There's Something Glowing Up There"

Verjk szt a falat, s fussunk le a lpcsn. Kint fussunk el balra, s hzzuk el a kldt, teljesen a rddal szemkzti falig. Kzben a lny bekszott a rsen. A kldrl fussunk fel a falra a vgn, ugorjunk. Lendljnk t a kvetkez rdra, onnan, pedig a talajra. Innen ugorjunk t szembe. Oldalazzunk jobbra. Kapaszkodjunk le kt szintet. Araszoljunk a prknyon jobbra. A prhuzamos falaknl, szkelljnk fel. Oldalazzunk jobbra. Fent ugorjunk a fehr fnyhez. Tltsk fel trnket. 21. (8/5). Azon az oldalon, ahol a kapu van, kapaszkodjunk le. Oldalazzunk jobbra. Ugorjunk a fal fel. Msszunk fel a prknyon a kapuhoz. Fent tekerjk el a kereket. A kinylt ajt mgtt vgezznk a bogarakkal. Hzzuk el a kvet.

Farah bekszik, s a tloldalon rll a kapcsolra. Ekkor a falbl klapok bukkannak el.

Jussunk t. Msszunk Farah utn fel a ltrn. A kvetkez folyosn gyzzk le ellenfeleinket. A folyos jobb oldaln htul ssk szt a falat. Az itt lv folyosn van egy kt ahol ihatunk.

Vgre menthetnk! (43%) - Day Break

Fussunk ki a vilgos folyosra, le a lpcsn. ssk szt a hordkat. Lpjnk r a jelre a padln.

Farah tfut az ajtn.

Menjnk utna.

Kint tbbers ellenfl is fogad minket.

Nagy nehezen le tudjuk gyzni ellenfeleinket. A lpcs aljban jobbra htul tallunk vizet.

Vgre menthetnk! (46%) - A Soldier's Mess Hall

Fussunk le a lpcsn. A fldn hever oszlopra msszunk fel. Fussunk a falon jobbra a rdig. A rudak, s prknyok segtsgvel jussunk fel a fehr gmbhz. Tltsk fel trnket. 22. (8/6). A prknyrl ugorjunk a fenti rdra, onnan a bejrathoz. Vgig a padlkapcsolhoz. Fussunk ki a szabadba. Induljunk el jobbra. Ugrljunk vgig a rudakon, s jussunk fel az erkly tetejre. Innen fel. Kerljk el a csapdkat, s a vgn fussunk fel a narancssrga jelre. Ott ugrs htra. Engedjk el a kapcsolt, s menjnk be az ajtn. Fussunk le a lpcsn, s hzzuk le a kapcsolt.

Farah, most mr fel tud jnni a ltrn.

Fussunk vele a flig kinylt ajthoz fel.

Farah bekszik a rs alatt, s rll a kapcsolra.

Fussunk be, s a jelnl, fent ugorjunk a kapcsolra.

Kint a hd leereszkedik. Most mr t tudunk menni rajta.

Tltsk fel trnket. 23. (8/7). lljunk a jelre, s fussunk ki az ajtn. Ki az erklyre Farah-val. Az llvnynl msszunk le. Fussunk a hd fel. Nemsokra ellensgek rontanak rnk. Gyzzk le ket. A hd tvben tallunk kutat, ahol ihatunk.

Vgre menthetnk! (46%) - The Drawbridge

Fussunk t a hdon, s be a kapun. Tekerjk el a kereket. Menjnk be. Fussunk fel a lpcsn. A rudakon jussunk el a kapcsolig. Ugorjunk r.

Farah nemsokra feljut, s lehzza a kapcsolt.

Ugorjunk megint a kapcsolra.

Farah tmegy a hrda, s elfordul a szerkezettel. Nemsokra felmszik a kveken. Fent meghz egy kapcsolt. Ekkor a szerkezet elfordul, s felemelkedik.

Msszunk fel a kveken. Kerljk el a krfrszt. Fent ugorjunk a deszkra. Onnan ki a lyukon.

Hercegnk megigaztja ruhjt, vllrsztl megszabadul.

Kapaszkodjunk le. Jobbra verjk szt a hordkat. Falon futva kapjuk el a rudat. Forgs, ugrs. Menjnk be az ajtn. Fussunk fel a lejnl a falra, a tetejn ugrs.

A szerkezet elfordul.

Fussunk r a deszkkra.

Farah meghzza a kapcsolt. A szerkezet velnk egytt elfordul.

Ugorjunk r a prknyra, s onnan a ltrra. Balra hzzuk meg a kart.

Farah a megjelen ltrn felmszik.

Ugorjunk vissza. Menjnk az ajthoz.

Farah tkszik a rsen, s a tloldali kapcsolnl felnyitja a kaput.

Fussunk ki.

Farah tfut a hdon, a keselyk kztt.

Gyzzk le a keselyket. Fussunk t a hdon.

Amikor trnk, a hd mgttnk sszeomlik.

Vgre menthetnk! (50%) - A Broken Bridge

Jobbra vizet tallunk, bal oldalon pedig tltsk fel trnket. 24 (8/8). j tartllyal bvlt trnk. A hd elejn kapaszkodjunk le. Araszoljunk jobbra. Ugorjunk az oszlopra. Onnan tovbb a msik oszlopra, s tovbb a falra. Araszoljunk vgig a prhuzamos falig. Ugrlva jussunk le. Lent gyorsan fussunk balra. Fel az erklyre, a tetejn ugrs htra, a rdra. Forgs, ugrs az erkly tetejre.

Farah srget minket.

Az erkly msik vgn msszunk le. Kapaszkodjunk a vgn fel. Ugrs az oszlopra. Innen cssszunk le. Tltsk fel trnket. 24. Msszunk fel a msik oszlopra. A tetejrl ugorjunk a bstyra. Oldalozzunk balra, a vgn msszunk le. Tovbb balra. A knl, kapaszkodva araszoljunk balra. Nemsokra megtanulhatjuk, hogyan kell egyenslyoznunk. Egy keskeny gerendn egyenslyozzunk t. Itt jobbra ihatunk. Menjnk be a bejraton. Induljunk el jobbra. Falon futva ugorjunk a rdra. Ugrljunk vgig.

Vgre menthetnk! (52%) - "I'll Meet You At The Baths"

Msszunk le. Egyenslyozzunk, ha lehet ssk le a keselyket. Ha levertek minket a fldre, htul, ugrlva a falon feljuthatunk a rdra. Fent hzzuk meg a kart. Ekkor lent kinylik az ajt, s feljn egy ltra. Msszunk le, s hzzuk meg a kart.

trendezdik a helysg, s bogarak lepik el a talajt.

Vgezznk a bogarakkal. Ha mg vgeztnk volna az sszes keselyvel, akkor msszunk fel a ltrn. Egyenslyozzunk addig, amg a keselyk rnk nem tmadnak. Vgezznk velk. Amikor vgeztnk velk. Jussunk le a talajra, s tltsk fel trnket. 26. (8/2) menjnk oda, ahonnan a bogarak kijttek. Bent tallunk egy idztett kapcsolt. Ha kihzzuk kint a kapu, felemelkedik. A clunk feljutni a gerendkra, s tfutni a kapu segtsgvel a tloldalra. Miutn trtnk, tltsk fel trnket. 27. (8/3) Bent hzzuk le a kart. Kint felemelkedett egy ltra. Falon futva jussunk el oda. A padln lv jelre llva lent a kapu kinylik. Gyorsan cssszunk le a ltrn, s fussunk ki a kapun. Fussunk be a barlangba. Verjk ki a falat. Egyenslyozzunk t a gerendn. Jobb oldalon msszunk le, s araszoljunk jobbra. Jussunk le a vzhez. Vgezznk a bogarakkal, majd tltsk fel trnket. 28. (8/4) Ha szksges igyunk. A jobb oldalon msszunk fel, s egyenslyozzunk t a gerendn. Egszen lent alattunk ltunk egy barlangot. Jussunk le a barlanghoz, kzben vgezznk a rnk tmad denevrekkel.

Vgre menthetnk! (55%) - Waterfall

Egyenslyozzunk t a gerendn. A barlangban ssk szt a falat. A tloldalon, a deszkkon fussunk t. ssk szt a falat. A kvetkez deszkkon is fussunk t. Vgezznk a denevrekkel. A cseppkveken ugrljunk vgig. Vigyzzunk, csak rvid ideig maradhatunk a cseppkveken.

Vgre menthetnk! (57%) - A Cavern of Ladders

Ugrljunk vgig a cseppkveken. Tltsk fel trnket. 29. (8/5) Fussunk t a deszkkon, s jussunk le a thoz. Kvessk a barlangot. Egy tgas pincbe jutottunk el, ahol vdrk, s gerendk vannak. Induljunk el balra. A kis rsznl msszunk fel. Ugorjunk r a ktlre, onnan a fnyoszlopba.

Vgre menthetnk! (60%) - An Underground Reservoir

Msszunk fel a falra a jobb oldalon. A kis rsznl ugorjunk t. Tovbb balra, a hossz gerendn. Innen jobbra. Vgezznk a denevrekkel. Tovbb jobbra. A vgnl msszunk fel az oszlopvgre. Tovbb jobbra. A ktlnl ugorjunk, s lendljnk a rcshoz. Tovbb balra. A gerendn ugorjunk a ktlre. Lengjnk t a kvetkez ktlre, onnan be a bejraton. Kerljk el a csapdkat. Tltsk fel trnket. 30. (8/6) Kapaszkodjunk fel. Hzzuk le a kart. Vgezznk a denevrekkel. A kinylt rszen msszunk le, kzben kerljk el a csapdkat. Kint toljuk le a ldt. Vgezznk a denevrekkel. Jussunk le a vzhez. Ha szksges igyunk. Toljuk a ldt a fehr kdhz. Msszunk fel. Tltsk fel trnket. 31. (8/7) Msszunk fel jobbra. Araszoljunk jobbra. A rcsnl ugorjunk t. Tovbb jobbra. Ugorjunk t a ktlre, onnan lengjnk t a msik ktlhez. Tovbb a harmadik ktlre. Innen lendljnk be a bejraton. Jussunk t a csapdkon. A rudak segtsgvel jussunk t a prknyra. Verjk szt fent a falat. Menjnk be a bejraton.

Itt talljuk az tdik titkos helyet. (7/5)

Msszunk le. Tltsk fel trnket. 32. (8/8) Egy j hellyel bvlt trnk. Jussunk vissza a ktlhez, s msszunk fel. Fent ers ellenfelek tmadnak rnk. A helysgben tudunk inni. Gyzzk le ket. Tltsk fel trnket. 33. (8/1)

Vgre menthetnk! (62%) - Out Of The Well

Fussunk be a folyosn, s ugorjunk a ktlre. A terem kt oldaln egy-egy kapcsolt ltunk. Lengjnk a ktllel. Elszr a fehrre ugorjunk, s onnan vissza a ktlre. Lengjnk a srga fel. Ugorjunk a srga kapcsolra, onnan vissza a ktlre. Lengsbl ugorjunk a mg nyitott ajt fel, s fussunk be. Tltsk fel trnket. 34. (8/2) Hzzuk ki a kapcsolt, s fussunk be az ajtn. Nemsokra sok ellenfelnk tmad. Gyzzk le ket.

Vgre menthetnk! (65%) - The Sultan's Harem

Fussunk t a fggnyn, s ssk szt a falakat. Tltsk fel trnket. 35. (8/3) Hzzuk meg a zld kapcsolt. A mentsnl felemelkedik egy rcs. Jussunk vissza, s fussunk be. ssk szt a falat. Falon futva a mlysgnl jussunk t. Tltsk fel trnket. 36. (8/4) Farah-t kzben ersen tmadjk. ssk ki a falakat, s gyzzk le ellenfeleinket.

Vgre menthetnk! (65%) - What Did You Call Me?

Farah simogatja a fekv herceget. A herceg felugrik, s folytatjk tjukat.

Toljuk el a szobrot.

Farah tkszik a rsen, s kinyitja a kvetkez ajtt.

Forgassuk el a kart, addig, amg az ajt ki nem nylik. Fussunk be az ajtn, s tovbb a folyosn. Forgassuk el a tkrt, mg a fny befel nem irnyul. Menjnk be a terembe. Itt is sok ellenfl vr mr rnk. Vgezznk velk. A talapzat oldalban ihatunk.

Vgre menthetnk! (69%) - The Hall Of Learning

lltsuk t a tkrk helyzett, amg a fny a talapzat srga rszbe, nem irnyul.

llvny tr a magasba.

Msszunk fel az llvnyra. Onnan ugorjunk az ajtnl lv gerendra, onnan tovbb az ajt feletti prknyra. Falon futva balra. A rudakon ugrljunk vgig.

Farah meghz egy kapcsolt. Mgtte a polc sztvlik, s eltnik egy j srga jel a falon. A fnysugarat most oda kell majd irnytanunk.

A fali jelre fussunk fel. A polc kitoldik a falbl. Jussunk fel a tetejre, onnan falon futva jobbra. A kvetkez rsznl ugrs a ltrra. A ltra tetejn vigyzzunk a csapdra. Jobbra tltsk fel trnket. 37. (8/5) Ugorjunk fel a gerendra. Haladjunk balra. Ugorjunk t a msik gerendra. Kapaszkodjunk le. Kerljk el a krfrszeket. ssk szt a falat.

Kvessk a folyost, s megtalljuk a hatodik titkos helyet. (7/6)

Fussunk vissza a krfrszeknl kzpre. A gerendn egyenslyozzunk kzpre. lltsuk t a tkrt, hogy a szemkzti falra vilgtson. Jobbra egyenslyozzunk vgig. A rudakon jussunk fel. Irny jobbra, a deszkknl kapaszkodjunk le. Itt gy lltsuk a tkrket, hogy a terem tls rsznl megvilgtsa a prizmt. Ekkor a fny lefel irnyul. Induljunk el a fal mellett. Az els oszlopnl kapaszkodjunk le ktszer. Kerljk meg az oszlopot. Ugorjunk t a msik tetejre. Onnan jussunk el a tkrhz. Forgassuk el kilencven fokkal, arra emerrl jttnk. Kvek cssznak ki a falbl. Jussunk t Farah-hoz. Htul kapaszkodjunk le a polc tetejre. Tltsk fel trnket. 38. (8/6) Jussunk vissza az els klaphoz. Ugorjunk a ktlre. Lendljnk t a msikra, onnan pedig a fali prknyra. Jussunk jobbra a ltrhoz. Ugorjunk r, s msszunk fel. ssk ki a falakat. A msodik teremben hzzuk meg a kart. Menjnk ki az els szobhoz. Hzzuk ki a tkrt a folyosra. Kint a kzps tkrt hzzuk a falhoz flre, a htst pedig kzpre. A lnyeg, hogy a fny a ltra fel irnyuljon. A ltrnl lv tkrt lltsuk gy, hogy a sugr a hts teremben lv prizmt rintse.

A lenti kapu eltt lv jelre vilgt a fny, ezltal a kapu kinylik.

Fussunk be a harmadik szobba. Msszunk ki a lyukon, s jussunk le a padlra. Menjnk be a kapun, s vegyk fel az j kardot. A kard mgtti kapcsolt hzzuk ki. A terem tloldaln kinylt a kapu, de idvel bezrdik. Fussunk t a termen, s fussunk be a nyitott kapun. Kint homokszrnyek fogadnak minket. Vgezznk velk.

Vgre menthetnk! (71%) - Observatory

Fussunk vissza, s fel a kk lpcsn.

Farah segtsgvel az emelvny felemelkedik.

Ugorjunk t a prknyra. Tltsk fel trnket. 39. (8/7) A rudakon jussunk fel. lltsuk a kart gy, hogy kifel lljon. A rudakon jussunk kzpre. Az oszlopnl ugorjunk a jobb oldali bolyg rdjra. Innen a karhoz le. Az itteni kart gy lltsuk, hogy befel lljon. Vissza a rudakon az oszlopra. Innen forogjunk balra, s ugrljunk a kapcsolig.

Amint slyunk lehzza a kart, a bolygk llsa megvltozik.

Ugorjunk a fali jelre. Ekkor klapok cssznak el a falbl. Sokat ne nzeldjnk, mert hamarosan visszahzdnak a falba. Fussunk a falon balra. A karral ne foglalkozzunk, jussunk fel az oszlopra. Innen pedig balra a kapcsolra.

Amint lehztuk a kapcsolt, lent az ajt kinylik.

A krtben lv kbeleken cssszunk le. Fussunk ki a folyosra. Amint kirnk csapdk aktivizldnak.

Farah a rsen feljut, s kinyitja a szemben lv ajtt.

Itt tallhatunk vizet, ha szksgnk lenne r. Jussunk t a csapdkon. A sarkon tl jabb csapdkkal tallkozunk. Jussunk t rajtuk. Miutn kijutottunk ers ellenfelek fogadnak minket. A hd kt oldalnl lv medenckbl ihatunk. Gyzzk le ellenfeleinket.

Vgre menthetnk! (75%) - Hall Of Learning Courtyards

Msszunk fel a ltrn. Ugorjunk a gerendra. Innen t a msik gerendra. Gyzzk le a keselyket. Ugorjunk t a kvetkez gerendra. Innen a ktlre. Lengjnk be, s ugrs a falra. Innen tovbb a rdra, balra. Forgs, ugrs, mris az erklyen vagyunk. Falon futva jussunk el a gerendhoz. Innen jobbra, a rdra. Ugorjunk az erkly tetejre. Vgezznk az utols kt keselyvel is. Falon futva jussunk a jobb oldali gerendra. Innen ugorjunk a ktlre. Tovbb a msik ktlre, onnan az erkly tetejre. Falon futva tovbb jobbra. Kapaszkodjunk le. A benti helysgben tekerjk el a kart, mg Farah ki nem jut. Kint a prknyon oldalazzunk a bejratig. A lpcsn lefel kerljk el a csapdkat. Lent vgezznk a bogarakkal. Tltsk fel trnket. 40. (8/8) Egy j tartllyal bvlt trnk. Kint tallkozunk a lnnyal. Ha szksges ihatunk a medenckbl. Fussunk fel a lpcsn. Vgezznk a bogarakkal. Kerljk el a mlysget. Amikor kirnk a szabadba, ellenfelekbe botlunk. Vgezznk az sszessel. Lent mindkt helyen tltsk fel trnket. 41-42. (8/1-8/2) Msszunk vissza a vrfokra.

Vgre menthetnk! (75%) - On The Ramparts

Ugorjuk t a leomlott vrfalat. Balra kapaszkodjunk ki a korltra. Ugorjunk a rdra, s tovbb a gerendra. Msszunk fel a gerendra. Oldalazzunk balra. Ugorjunk a vrfalra. Induljunk el a fnyes gmb fel.

A vrfal alattunk beomlik. A herceg leesik a mlybe. Lertnk a brtnbe. A kamera vgigjrja a brtnt. Hsnk megszabadul felesleges ruhjtl.

Cssszunk le a ltrn. Most egy hossz, s idegest gyessgi rsz kvetkezik. Falon futva kapcsolkat kell benyomnunk. A kapcsol hatsra, rcsos prknyok cssznak el a falbl, segtve lejutsunkat. Segtsgnkre lesznek rudak, s ltrk. Miutn lejutottunk a padlra. Ellenfele rontanak rnk. Htul ihatunk. Nagy nehezen gyzzk le az sszes homokszrnyet. Tltsk fel trnket. 43. (8/3) A vz mellett verjk szt a hordkat. Itt egy padlkapcsolt tallunk. Valahol tallunk egy ketrecet, amit toljunk a kapcsolra.

Vgre menthetnk! (79%) - A Prisoner Seeking An Escape

Fussunk t a kinylt ajtn. A folyosn kerljk el a pengket, s rintsk a fali kapcsolt. Fussunk ki az ajtn. Most clunk, hogy feljussunk a terem legtetejre. Persze j nehz lesz, de minket ez ne tntortson el. Tltsk fel trnket. 44. (8/4) Kt oldalon kt idkapcsolt tallunk. Miutn kihztuk szemben a fal bejn kzpre, de folyamatosan visszahzdik a helyre. Csak gy tudunk szkellve feljutnunk, ha mindkett kzel van egymshoz. Mindkt kapcsolt hzzuk ki, s jussunk fel a fal tetejre. Fel a falra, s ugorjunk a gerendra. Vgezznk a denevrekkel. A gerenda vgrl ugorjunk t a lenti gerendra. Most egy trkks rsz kvetkezi. Kt oldalon falikapcsolk. Szemben a falak a kapcsolk hatsra kzelebb jnnek. Ugorjunk az egyik oldalon lv kapcsolra, vissza a gerendra. Onnan ugrs a msik oldalon lv kapcsolra, vissza a gerendra. Egyenslyozzunk elre. Szkellve jussunk fel a fal tetejre. Fussunk fel a falra, s a rudak segtsgvel ugrljunk fel a gerendra. A gerenda vgrl ugorjunk a rdra, onnan t a szemkzti talajra. Tltsk fel trnket. 45. (8/5) Most az a cl, hogy a jelek, s rcsos lapok segtsgvel, feljussunk a gerendra. Innen ugorjunk a ltrra. Msszunk fel. Fent Farah mr csatzik a homokszrnyekkel. Gyzzk le ellenfeleinket. A lpcsk tetejn falikutat tallunk. Ahol leomlott a vrfal, tltsk fel trnket. 46 (8/6)

Vgre menthetnk! (81%) - "At Last We're Here!"

Fejnk Farah lben van, s simogat minket. A herceg, csalst rez, de a lny megnyugtatja az ellenkezjrl.

Fent a vznl lljunk a jelre. Induljunk el jobbra. A felemelkedett oszlopra msszunk fel, s tovbb falon futva a deszkkhoz. Nyomjuk be a jelet. Msszunk le. A helysg msik vgben felemelkedett egy msik koszlop. Jussunk oda, s innen is a deszkkra. Lkjk le a ldt, s lent toljuk a srga jelre. Msszunk fel a dobozra, s nyomjuk be a jelet. A kapu kinylt. Fussunk ki, s tltsk fel trnket. 47 (8/7) A keselyket gyzzk le. Fussunk be a kapun. Tltsk fel trnket. 48. (8/8) Egy j tartllyal bvlt trnk. Fussunk tovbb, s ssk ki a falat.

Bent talljuk a jtk utols hetedik titkos helyt. (7/7)

Fussunk vissza a mentshez, s mentsnk.

Vgre menthetnk! (81%) - "At Last We're Here!"

Fussunk vissza a lnyhoz, s lpjnk be az ajtn. Elrkeztnk a jtk legnehezebb rszhez. A lifthez! Menjnk Farah mell. A szerkezet felemelkedik. Nemsokra homokszrnyek tmadnak rnk. Most fleg nem magunkra, hanem Farah-ra kell vigyznunk. Folyamatosan vdekezznk, s lent harcoljunk. Amikor a lny segtsgrt killt, ne habozzunk, s segtsnk rajta. Kt oldalon vizet tallunk. Amikor lehetsgnk van, lltsuk meg az idt, s vgezznk az ellenfelekkel. Nem lesz knny ez a rsz, elsre nekem 1,5-2 rmba kerlt. L Ha legyztk az sszes ellenfelet, s csals nlkl, akkor bszkk lehetnk magunkra. "Nekem most csak fl rmba telt." :-) Ugorjunk a jelre, onnan htra. Menjnk ki a kis liftre. Liftezznk fel. Itt talljuk a szultn kincseskamrjt.

Vgre menthetnk! (83%) - The Hourglas

Fussunk vgig a fal mellett, s ugorjunk a homokra tetejre.

A herceg a homokrba helyezi a trt, de nem kpes beledfni, hiba kri a lny. Hamarosan megjelenik a Nagyvezr, s hseinket egy szlviharral eltvoltja, egyenesen a srkamrba. A herceg keresi a kiutat, kzben a lnnyal beszlget. A sr kinylt a lny persze jl lelpett.

Fussunk le a lpcsn. Amikor kirnk egy fggnys teremhez, rnk. A fggnyk mgtt teleportok vannak, de csak a megfelel sorrendben lehet tovbbjutni. Az ajtkat az ramutat jrsval ellenkezleg rom le. Ahol bejttnk az a nulla. Sorrend a kvetkez: 4, 1, 5, 7. Felkerltnk az emeletre. Persze itt is teleportok vannak. Sorrend a kvetkez: 6, 1, 5.

Vgre megtalltuk a lnyt, aki egy medencben szkl. A herceg leveti fegyvereit, s belemrtzik a vzbe. A lny elszik, hsnk kveti. sszefondik kezk, akr egy lomban. s tnyleg lom volt, mert a herceg fegyvereitl megfosztva bred az egyik szarkofgon.

Homokszrnyek tmadnak rnk, de mivel nincs fegyvernk, nem tudjuk felvenni a harcot. Kerljk ki ket, s fussunk ki a fnyekhez. A tkrket lltsuk gy, hogy az emelvny oldalban lv jelre vilgtson. Vegyk fel a kardot. Most mr tudunk ismt harcolni. :-) Menjnk vissza a homokszrnyekkel, s vgezznk velk. Ltjuk j kardunkkal csak egy csaps, a szrnyek vgleges likvidlsa. :-)

Vgre menthetnk! (90%) - The Tomb

Fussunk vissza a fnyekhez, s ssk szt az ajtt. Menjnk ki az erklyre.

Farah-t ltjuk fent szaladni.

A rudakon jussunk fel. Fent gyzzk le ellenfeleinket. Mivel mr nincs trnk, nem tudjuk visszatekerni az idt. :-( Ezentl figyelnnk kell minden mozdulatunkra.

Vgre menthetnk! (90%) - "Farah Come Back!"

Msszunk fel a falon. Ha szksges igyunk. Msszunk fel az oszlopra. A tetejnl ugorjunk a msik oszlopra, onnan pedig a gerendra. A gerendnl a rdra, onnan pedig a bejratnl lv gerendra. Gyzzk le a denevreket. Innen az oszlopra, s cssszunk le. Menjnk be. Fussunk a falon elre, majd szkellve jussunk fel. Fent hasonlan jussunk feljebb. Vgezznk a homokszrnyekkel. Ha szksges igyunk.

Vgre menthetnk! (93%) - Climbing The Tower Of Dawn

A kvetkez gyessgi rsz nehz lesz. Fussunk fel a falra, onnan a rdra. Fel a gerendra. Kapaszkodjunk fel. A gerendnl ugorjunk t a bal oldali gerendra. Innen az oszlopra. Ugorjunk t a msik oszlopra. A lyuknl ugorjunk a falra, s fel. Kapaszkodjunk fel az erklyre. Haladjunk tovbb. A kfalnl denevrek tmadnak rnk. Vgezznk velk. Tovbb balra. A prhuzamos falaknl szkelljnk fel. Araszoljunk balra. Nemsokra denevrek tmadnak rnk. Vgezznk velk. A zszlknl ugorjunk t. Egyenslyozzunk tovbb. A lenti rdra kapaszkodjunk le. Araszoljunk jobbra. A vgn a fal segtsgvel ugorjunk fel a fenti rdra. Gyorsan menjnk a falhoz. Gyzzk le a denevreket. A zszlknl ismt ugorjunk t. Ahol prhuzamos falak vannak, szkelljnk fel. A prknyokon jussunk el a zszlkig. Onnan a leomlott falhoz. Tovbb balra. A prhuzamos falaknl, szkelljnk le a talajra. Lpjnk a jelre. Ekkor kint az erkly leomlik. Falon futva jussunk t, s be a nyitott kapun. A ltrkon ugrlva jussunk fel. Kzben vgezznk a denevrekkel. Fent vgezznk a homokszrnyekkel. Htul ihatunk. Msszunk fel a kveken, onnan pedig le.

Vgre menthetnk! (95%) - The Setting Sun

Msszunk vissza, s fel az oszlopra. Onnan a rudakon ugrljunk vgig, majd araszoljunk jobbra. Ugorjunk oda, ahol a fal kitrt. Araszoljunk jobbra. Ugorjunk fel, s ugrs htra. Egyenslyozzunk a gerendn vgig. Falon futva jussunk tovbb. A trtt falnl a gerendra msszunk ki. Vgig a falhoz. A prhuzamos falakon szkelljnk fel. Itt jobbra tudunk inni. Falon futva jussunk balra. A hdon vgezznk a denevrekkel. Egyenslyozzunk t a gerendn. A hdon vgezznk a denevrekkel. Balra induljunk el, s fussunk a falon. Ahol az oszlopot ltunk, ugorjunk. Msszunk fel az oszlopon. Ugorjunk elre. Msszunk fel a kvetkez oszlopon is. Ugorjunk a rdra, onnan fel. Fent fussunk a ltra fel. Falon futva ugorjunk a ltrra. Msszunk fel. Ugorjunk a bejrathoz.

Farah kzd a homokszrnyekkel, de kevs eredmnnyel. A lnyt lelkik a mlybe. A trt belevgja a talajba, ott fgg lefel. A herceg a segtsgre siet, de mr csak a trt tudja elkapni. Hsnk nem engedi el, ezt ltja a lny is. Nem akar fjdalmat okozni a hercegnek, gy elengedi a trt, s lezuhan a mlybe. A herceg kilt utna, de a halott lny mr nem hallhatja. Hsnk bosszhesen ront r az ellensgre.

Vgezznk ellenfeleinkkel. A lyuknl kutat tallunk.

Vgre menthetnk! (98%) - Honor And Glory

A herceg lejut a fekv lnyhoz, s siratja. Hamarosan megjelenik a Nagyvezr, s a trt ellenben meggri, feltmassza a lnyt. Hsnkre a tr csak bajt okozott, akit szeretett mind meghalt. Felugrik a homokra tetejre s belevgja a trt. Visszaprg az id, s visszajutunk a tmads elestjig. Farah , s a herceg is felriad. Esik az es, a herceg fut az serdben. Feljut a rmlt lnyhoz, s elmesli mi trtnt vele mita nla, van a tr. Megjelenik a Nagyvezr, aki vgkpp vgezni akar a herceggel.

Hromszor gyzzk le a Nagyvezr hasonmst, vgl kardunkkal ssk ki az erklyre.

A Nagyvezr kiesik az erklyre. Hsnk megy utna.

Vgezznk az ll Nagyvezrrel.

A herceg utn jn a lny, akit meg akar cskolni hsnk, de a lny nem hagyja magt. Erre a herceg visszatekeri az idt, s az erklyrl egy fn tvozik. A lnynak annyi ideje van, mg megkrdezi a frfi nevt. A herceg megmondja: KAKOLKIA. Ez a nv a lny lmai hsnek neve. Beteljeslne a lny lma?

Vge.

 
Animci

 
Pontos id
 
Naptr
2025. Februr
HKSCPSV
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
01
02
<<   >>
 
Szmll
Induls: 2006-11-20
 
Httrzene
 
Animci

 

      

 
Mi kne mg az oldalra?
mi kne mg az oldalamra?

semmi
kp
hang
vide
szavazs
minden
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Dark prince
 
Melyik tetszik jobban
mejik jobb?

Warrior Within
two trones
Persia The Sands of Time
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Farah
 
Trsoldalak

Dahaka

www.tmnt-videogame.gportal.hu

popkingdrom

 
Dahaka
 
Linkek

 
SZUPER

cursor
 
 
Grgetsv
 
Lapozs
 

 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints